El Club d’Atletisme Safor ja és ambaixador de l’hospitalitat mediterrània

El club participa en una jornada formativa de Turisme Comunitat Valenciana per la repercusió que té sobre el sector turístic les dos grans curses populars que organitza; la Cursa de la Dona Delikia de Gandia i el 10 K Nocturn de la Platja de Gandia-Memorial Toni Herreros.
Lidia Balada, quinta per l’esquerra, amb altres participants de la jornada.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport ja és ambaixador de l’hospitalitat mediterrània. La gestora esportiva del club, Lidia Balada, va participar recentment en una jornada formativa organitzada a Gandia per Turisme Comunitat Valenciana en el saló de plens de l’Ajuntament, dins de la campanya encetada per la Generalitat per a contagiar l’hospitalitat de la Comunitat Valenciana a tot el món.

El Programa d’Hospitalitat Mediterrània és una iniciativa per a recordar i fomentar  una de les millors qualitats de la Comunitat Valenciana: el caràcter obert, inclusiu i  amigable de milers d’empresaris i treballadors del sector turisme i de la societat en general, amb la finalitat de ser reconeguts i recordats com una destinació amable.

El CA Safor va ser un dels agents cridats a participar en estes jornades, en especial pel seu paper com a organitzador de dos grans curses populars que tenen repercusió en el sector turístic, el 10 K Nocturn de la Platja de Gandia-Memorial Toni Herreros, en juny, i la Cursa de la Dona Delikia de Gandia. Després d’esta jornada la seu del club, en l’avinguda del Grau, a Gandia, ja llueix una enganxina amb esta acreditació.