L’equip masculí viatja al Campionat d’Espanya de Clubs Cadet

La competició tindrà lloc este dissabte a Castelló.
Cadets del club, en una imatge d’arxiu.

El Club d’Atletisme Safor competirà amb el seu equip masculí en la Final A del Campionat d’Espanya de Clubs Sub16 (Cadet), que se celebra este dissabte a Castelló. És la primera vegada que el club ‘groguet’ aconsegueix classificar el seu equip cadet de xics en esta final, tot i que sí que havia anat amb xiques en ocasions anteriors. Elles no es van classificar per només 12 punts, sent novenes.

Els xics són Xavier Miret (100 m), Ricardo Carcelén (300 m), Joan Sastre (600 m), Xavi Cabanilles (1.000 m), Diego Lledó (3.000 m), Gerard Rodríguez (100 m), Joan Valero (300 m.t.), Jacobo Ramírez (1.500 metres obstacles), José Marín (5 km marxa), Laertes Peña (llargada), Carlos Fernández (triple salt), Joel Biruk (alçada), Hugo Arbona (perxa), Alejandro Gálvez (pes), Javier Dolera (disc), Aaron Córcoles (martell), i Adrián Pérez, en javelina.

L’equip de relleus estarà 4×100 format per Xavi Martos, Hugo Arbona, Xavier Miret i Carlos Fernández, i el 4×300 per Laertes Peña, Ricardo Carcelén, Joan Sastre, i Xavi Cabanilles. Completa l’expedició com a reserva Marc Grau.

Competiran contra el Trops-Cueva de Nerja (Andalusia), CA Playas de Castelló, València Club d’Atletisme, AC Trotasierra (Andalusia), AD Sprint (Madrid), Alcampo Scorpio 71 (Aragó), i L’Hospitalet At., de Catalunya. Els atletes es desplaçaran amb els seus respectius entrenadors i responsables dels clubs filials.