Zaira Zafra aconsegueix una mínima nacional U20 en el Trofeu de Marxa Atlètica de Getafe

L'atleta del Club d'Atletisme Safor Delikia Sport va participar en la prova dels 10 km el diumenge passat. També van competir Ángela Casanova i Alexandra Emilova. Andrea Abad (U23) queda primera en la seua categoria en el Cross de la Vall d'Uixó.
Zaira Zafra en la prova de marxa de Getafe. / Foto: Félix Villar, AEMA.

Les atletes del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport Zaira Zafra, Ángela Casanova i Alexandra Emilova van participar diumenge passat en el XX Trofeo de Marcha Atlética Cerro de Buenavista, a Getafe (Madrid).

Ángela Casanova a Getafe. / Foto: Félix Villar, AEMA.

Tot i que l’oratge no va acompanyar, amb fred, aire i pluja, Zaira Zafra (U20) va aconseguir una mínima nacional en els 10 km marxa, després de completar la carrera en la 11a posició, amb un temps de 59:32 en el seu primer 10K de la temporada. Esta marca li atorga el passaport per al Campionat d’Espanya de la seua categoria que es disputarà a Granollers a l’estiu. Alexandra Emilova acabar en 15a posició amb 1:05:43, mentre que Ángela Casanova (U16), va finalitzar quarta, amb un temps de 27:24.

Alicia Crespo i Neus Sansaloni amb el seu entrenador, Andreu Bertomeu, a la Vall d’Uixó. A la dreta, Andrea Abad.

D’altra banda, diumenge passat es va celebrar el Cross de la Vall d’Uixó, cinquena prova puntuable del Circuit Autonòmic de Camp a Través, amb més de 500 corredors de totes les edats en un circuit en la pista d’atletisme. Les cadets Alicia Crespo i Neus Sansaloni van ser cinquena i sisena, respectivament, en la seua carrera, amb una distància de 2.650 metres. Andrea Abad va ser primera en la seua categoria (U23) i cinquena a la general de la cursa per a atletes sènior, màster i promesa, de 6.000 metres.

Pel que fa al calendari de competicions per a este cap de setmana, destaca el Campionat Provincial Absolut per Clubs, este dissabte al pavelló Lluís Puig de València, que constarà d’onze equips masculins i 9 femenins, entre ells el CA Safor, l’únic club de Gandia que acudeix a la cita, amb 61 atletes ‘groguets’.

Visita del Pare Noel a l’escola d’atletisme i triatló del CA Safor, dijous.

Finalment, el passat dijous a la vesprada els xiquets de l’escola d’atletisme i triatló del club van rebre una visita molt especial: la del Pare Noel, qui va comprovar les activitats que realitzen a la pista i els va felicitar les festes nadalenques.