Nizar Lakhlifi guanya la Volta a Peu a Xeresa

El club va participar dissabte a la cursa, primera prova puntuable del Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna, amb 50 corredors. També hi va haver representació ‘grogueta’ en la Volta a Peu a Bocairent, i en els triatlons Altriman (França) i el de Castelló.
Grup de corredors del CA Safor a Xeresa.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va estar present en diverses proves populars el passat cap de setmana. Dissabte es va celebrar la XVI Volta a Peu a Xeresa, primera prova puntuable del Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna. Amb una distància de 9.100 metres i baix un ambient molt humit i bascós, es va imposar el jove atleta ‘groguet’ Nizar Lakhlifi, amb un temps de 30 minuts i 22 segons. Un altre podi va ser el de Mònica Mahiques, tercera a Veteranes C. En total a Xeresa va haver 50 corredors del club.

Arribada a meta de Nizar Lakhlifi a Xeresa.

A més, en la Volta a Peu a Bocairent, també dissabte i de 9 km, Maria Boscà va ser segona en la categoria Veteranes A i cinquena dona classificada, amb 41:17. També la van córrer Rafa Tavallo i Chimo Canet.

D’altra banda, dissabte 6 triatletes van competir en el Altriman, el triatló de muntanya dels Pirineus que acull la localitat francesa de Matemale, i que està considerat un dels més durs d’Europa. En la distància Half, amb 1,9 km de natació al llac de Matemale, 99 km al segment ciclista amb quatre ports, i una cursa a peu de 20 km, van prendre part Hilde Ascó (7:43:51), Ino Moreno (7:43:49), Marc Faus (8:06:43) i David Ferrairó. Sara Molina va fer l’olímpic, amb un crono de 3:24:23, i Suni Perales va participar en l’sprint, amb un temps de 1:36:54.

Hilde Ascó, David Ferrairó, Marc Faus, Ino Moreno, Sara Molina i Suni Perales en l’Altriman.

També en triatló, diumenge es va disputar el de Castelló, un esdeveniment multiprova amb les distàncies olímpica, sprint i supersprint. En sprint (750 m de natació, 20 km de ciclisme i 5 km de carrera a peu) van competir Maria Boscà (1:21:17), Rafa Balbastre (1:17:08) i Nacho Peiró, que va fer un crono de 1:23:27.

Rafa Balbastre, Maria Boscà i Nacho Peiró en el triatló de Castelló, diumenge. A la dreta, María Boscà a Bocairent.