Un contenidor d’obra convertit en piscina per a entrenar

Isidro Benavent, triatleta del club, practica natació després d'instal·lar-se a la cotxera de sa casa un contenidor de l’empresa per a la qual treballa. La notícia va despertar l'interés de mitjans de comunicació de tota Espanya i del món.
Isidro amb el contenidor al garatge de sa casa.

El triatleta del club Isidro Benavent s’ha instal·lat un contenidor d’obra al garatge de sa casa, a Ròtova, per a practicar natació durant estos dies de confinament. Amb això exercita sobretot els braços, ja que l’entrenament de cames ho pot fer amb la seua bicicleta de carrera enganxada al rodet.

Té un avantatge, i és que justament es dedica a transportar este tipus de contenidors a la seua empresa, Joaquín Lerma, d’activitats essencials perquè es dedica al reciclatge i la recollida de residus. L’invent ha despertat l’interés de diversos mitjans de comunicació.

AGÈNCIES DE NOTÍCIES

Notícia en Agència EFE.

Notícia en l’agència de notícies internacional Rutply.

RÀDIOS

Entrevista en ‘A Vivir Comunitat Valenciana’, de Radio Valencia- Cadena Ser.

Notícia en MVS Radio. (Mèxic)

DIARIS

Notícia en Levante-EMV.

Notícia en el diari Marca.

Notícia en Nius Diario.

Notícia en Safor Guia.

Notícia en Revista Triatlón.

Notícia en Superdeporte.

Notícia en La Vanguardia.

TELEVISIÓ

Entrevista en TeleSafor, minut 13.

Aparició en el programa À Punt Directe, minut 1:20:40

Reportatge en el programa A Córrer À Punt, minut 11.28.

Directe en el programa Cuatro al Día, minut 2:11:54.

Informatiu d’Antena 3.