Pilar Rubio, doble campiona en 1.500 i 3.000 metres llisos i José García-Pando bronze en pes en l’autonòmic màster

Els atletes del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport van participar en el campionat individual dissabte passat a l’estadi Lluís Puig de València.
Pilar Rubio i José García-Pando.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va aconseguir tres medalles, dues d’or i una de bronze, en el Campionat Autonòmic Individual Màster en Pista Coberta que es va celebrar dissabte passat a l’estadi Lluís Puig de València.

Pilar Rubio va ser doble campiona en les proves de 1.500 i 3.000 metres llisos, amb unes marques de 4:50.43 i 10:44.08, respectivament. Per la seua banda, José García-Pando va ser medalla de bronze en pes amb un llançament de 10.08 metres.

També va competir José Miguel García en els 3.000. D’altra banda, en la mateixa vesprada hi va haver un control de marques on va participar Josuer Armando Rosero, en els 800 m.l.