Reale Seguros patrocina al CA Safor Teika amb un original sistema de crèdits per als socis

L’entitat asseguradora ofereix una promoció especial: un ‘moneder virtual’ per a gastar en productes o equipacions del club, que s’acumula en funció de si es contracten al menys dues assegurances amb la companyia.
Vicent Boscà i Lluís Gisbert en la seu del CA Safor Teika.

El president del Club d’Atletisme Safor Teika, Vicent Boscà, i l’agent comercial de Reale Seguros Lluís Gisbert van acordar recentment una fórmula de patrocini per al club que es tradueix en avantatges per als associats a l’entitat ‘grogueta’. Així, els socis que contracten dues o més assegurances (de vida, de decessos, d’accidents individuals, de llar, o d’automòbil) rebran un saldo de diners, expressat en crèdits, per cada 100 euros contractats. La promoció només serà vàlida si les assegurances es concerten amb l’agència Reale Seguros de Malilla (València), que porta el mateix Lluís Gisbert.

Els socis podran gastar este «moneder» virtual per a comprar articles o equipacions a la botiga del propi club, o fins i tot descomptar-se la quota anual. Esta promoció entrarà en vigor el proper 1 de gener, i estarà operativa durant un any, fins al 31 de desembre. Les assegurances s’han de formalitzar i tindre data d’efecte dins del periode de la campanya.  No s’abonaran diners als socis de forma directa, sinó que l’equivalent econòmic en crèdits es pagarà al club perquè es procedisca a l’intercanvi.

Gisbert va explicar que s’estudiaran fórmules perquè també es beneficien d’esta promoció famílies que tenen a diversos membres en el club. D’altra banda, va posar com a exemple que, contractant una assegurança de llar i d’automòbil, «el soci ja tindria la quota anual pagada». Vicent Boscà va destacar que esta fórmula “és un al·licient més per a pertànyer al CA Safor Teika, ja que ofereix als socis uns avantatges, en empreses com Reale Seguros, només pel fet de ser-ho, que no troben en uns altres clubs».

Lluís Gisbert està molt vinculat al club, de fet n’és soci, i sempre ha procurat, en la mesura de les seues possibilitats, que l’empresa que representa tinga algun detall amb el Safor. De fet, l’any passat, en juny, va aconseguir que Reale gratificara amb 800 euros als atletes que havien guanyat les seues respectives proves en la final del Campionat de Clubs de Segona Divisió, tant xiques com xics, a Valladolid i Sòria.