Recepció en l’Ajuntament de Gandia a medallistes del club
L’acte, el passat 1 de setembre, en el saló de plenaris, va comptar amb Víctor Faus, Belén Sospedra, Silvia García i Manuel Pala.
L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto; el vicealcalde, Josep Alandete; i la regidora d’Esports, Lydia Morant, van rebre el passat 1 de setembre al saló de plenaris als atletes del CA Safor Teika que han estat medallistes en campionats d’Espanya la temporada passada.
Es tracta de Xavi Cabanilles, tercer en el Campionat d’Espanya de Triatló per Autonomies; Víctor Faus, segon en llançament de disc en el Campionat d’Espanya Sub23; Belén Sospedra, segona en 100 metres tanques en el Campionat d’Espanya Sub20 a l’aire lliure; Silvia García, segona en salt amb perxa en el Campionat d’Espanya Sub16; i Manuel Pala, primer en els 100 metres tanques en el Campionat d’Espanya Màster M55.
En la comitiva també estaven el president del club, Vicent Boscà, el director esportiu, David Melo, i la gestora Lidia Balada. / Fotos: Àlex Oltra.