Set atletes acudiran al Campionat d’Espanya Individual Juvenil

Es tracta de Belén Sospedra, Ángela Casanova, Irene Escrivà, Jordi Miret, Binta Kelle Watt, Aitana Ferrairó i Nerea Almiñana. La prova se celebrarà este cap de setmana a Huelva. Serà l'última de la temporada per al club 'groguet'.
Estadi Iberoamericà d’Atletisme ‘Emilio Martín’, Huelva.

Set atletes del Club d’Atletisme Safor Teika acudiran este cap de setmana al Campionat d’Espanya Individual Sub18 (Juvenil) a l’Aire Lliure, que es disputa a Huelva. Es tracta de Belén Sospedra (sisena millor marca de les inscrites en els 100 mt), Ángela Casanova (quarta en els 5.000 m marxa), Irene Escrivà (huitena en perxa), Jordi Miret (alçada), Binta Kelle Watt (100 ml), Aitana Ferrairó (triple salt) i Nerea Almiñana, en martell.

L’esdeveniment es podrà seguir en directe per «streaming» en la plataforma de LaLigaSportsTV. Belén Sospedra competirà diumenge a les 11.15 hores en la semifinal; Ángela Casanova dissabte a les 10.30 h en la final; Irene Escrivà diumenge a les 18.00 h en la final; Jordi Miret diumenge a les 18.10 h en la final; Binta Watt dissabte a les 18.20 h en la semifinal; Aitana Ferrairó diumenge a les 18.15 en la final; i Nerea Almiñana diumenge a les 12.40 h en la final. Amb esta competició els atletes ‘groguets’ de tecnificació donaran per finalitzats els seus compromisos de la present temporada.