Sis medalles en el campionat autonòmic individual promesa

Van ser or Mehdi Hadj (800 m.l.), Marc Pérez (400 m.v.) i Rubén Mayor (pes), plata José Giner en els 100 m.l, i van aconseguir bronze Bernat Pérez (400 m.l.) i Abdelhafid Said en els 5.000 m.l. L'esdeveniment es va disputar el passat cap de setmana en dues seus, Elda i Petrer. Nicolás Blasco aconsegueix una mínima nacional juvenil en triple salt. Sis atletes competiran este cap de setmana al nacional promesa, que es disputa a Sevilla.
Rubén Mayor, Marc Pérez i Mehdi Hadj.

El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir 6 medalles (tres d’or, una de plata i dues de bronze) en el Campionat Autonòmic Individual Sub23 (Promesa) a l’Aire Lliure, celebrat el passat cap de setmana en dues seus, Elda i Petrer. No hi hagué acte de lliurament dels metalls, com una de les normes de prevenció davant del coronavirus.

Van ser campions autonòmics Mehdi Hadj en els 800 m.l. amb 2:34.83, Marc Pérez en els 400 m.t. amb 59.17 i Rubén Mayor en pes, amb 14.32 m. Va obtindre la plata José Giner en els 100 m.l. amb 11:18. Van ser bronze Bernat Pérez en els 400 m.l. amb 51.77 i Abdelhafid Said en els 5.000 m.l. amb 17:42.41.

També hi competiren David Concejo (100 m.l. i 200 m.l.), Daniel Lusilla (100 m.l.), Víctor García Palomino (100 m.l.), José Giner en els 200 m.l. i Aina Olaso en javelina. Un altre grup nombrós va participar en el control de marques. En este sentit cal destacar a Nicolás Blasco, que va fer una mínima nacional Sub18 en triple salt, amb 14.19.

Nicolás Blasco, Abdelhafid Said, Bernat Pérez i José Giner.

D’altra banda, el club està present este cap de setmana en el XXXV Campionat d’Espanya Sub23 (Promesa) a l’Aire Lliure, a Sevilla, amb sis atletes. Es tracta d’Alberto de Oliveira (triple salt, amb la tercera millor marca), Rubén Mayor (cinquè en pes) i dos més en els 100 m.l., José Giner i David Concejo, este últim també competirà en els 200 m.l. A més, presentarà un equip de 4×100 m.l, composat per David Concejo, José Giner, Daniel Lusilla i Víctor García. Tots ells viatjaran acompanyats per l’entrenador Teodoro Rodríguez.