Sis medalles en el campionat autonòmic individual promesa

El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir 6 medalles (tres d’or, una de plata i dues de bronze) en el Campionat Autonòmic Individual Sub23 (Promesa) a l’Aire Lliure, celebrat el passat cap de setmana en dues seus, Elda i Petrer. No hi hagué acte de lliurament dels metalls, com una de les normes de prevenció davant del coronavirus.
Van ser campions autonòmics Mehdi Hadj en els 800 m.l. amb 2:34.83, Marc Pérez en els 400 m.t. amb 59.17 i Rubén Mayor en pes, amb 14.32 m. Va obtindre la plata José Giner en els 100 m.l. amb 11:18. Van ser bronze Bernat Pérez en els 400 m.l. amb 51.77 i Abdelhafid Said en els 5.000 m.l. amb 17:42.41.
També hi competiren David Concejo (100 m.l. i 200 m.l.), Daniel Lusilla (100 m.l.), Víctor García Palomino (100 m.l.), José Giner en els 200 m.l. i Aina Olaso en javelina. Un altre grup nombrós va participar en el control de marques. En este sentit cal destacar a Nicolás Blasco, que va fer una mínima nacional Sub18 en triple salt, amb 14.19.

D’altra banda, el club està present este cap de setmana en el XXXV Campionat d’Espanya Sub23 (Promesa) a l’Aire Lliure, a Sevilla, amb sis atletes. Es tracta d’Alberto de Oliveira (triple salt, amb la tercera millor marca), Rubén Mayor (cinquè en pes) i dos més en els 100 m.l., José Giner i David Concejo, este últim també competirà en els 200 m.l. A més, presentarà un equip de 4×100 m.l, composat per David Concejo, José Giner, Daniel Lusilla i Víctor García. Tots ells viatjaran acompanyats per l’entrenador Teodoro Rodríguez.





