El club forma part de la nova campanya ‘Juguen elles, guanyem tots’ de Teika

L'empresa de vending inicia una nova temporada amb el suport a 12 equips i més de 300 esportistes. En la imatge promocional apareixen Irene Escrivà, Ángela Casanova, i Claudia Martinez.
Esportistes dels clubs que patrocina Teika.

L’empresa de vending Teika ha emprés una nova campanya de la iniciativa “Juguen elles, guanyem tots” amb desenes d’accions organitzades i previstes fins al mes de juny del 2022 i en què les principals protagonistes són les dones esportistes. Dins d’esta campanya participa per primera vegada el CA Safor Teika i, en representació de totes les xiquetes i joves de l’entitat ‘grogueta’, aporten la seua imatge la triplista Claudia Martínez, la marxadora Ángela Casanova i la perxista Irene Escrivà.

«Juguen elles, guanyem tots» s’ha convertit en un crit unànime per a totes aquelles persones que creuen en la igualtat d’oportunitats i en l’esport com a instrument per millorar la societat on vivim. El que va començar sent el 2017 una acció de Responsabilitat Social Corporativa per cridar l’atenció sobre les grans possibilitats i el talent de les dones esportistes, hui ha esdevingut una acció de patrocini al més alt nivell amb resultats històrics per als equips femenins valencians. Des d’aleshores l’empresa ha multiplicat per tres el nombre de clubs als quals recolza.

No obstant, no és la primera vegada que Teika compta amb el CA Safor per a les seues campanyes. En novembre de 2020 la corredora popular Gisela Lucas va ser imatge de l’acció +En Meta, que també va ser una secció per a televisió en el programa d’À Punt “A córrer”.

LLIG LA NOTÍCIA COMPLETA EN LA WEB DE TEIKA.

MAKING OF DE LA SESSIÓ FOTOGRÀFICA: