Tres llocs de finalista en el Campionat d’Espanya Júnior a l’Aire Lliure

Yago de la Fuente va ser quart en triple salt, Óscar Gimeno, huité en martell i Aina Olaso setena en javelina. L’esdeveniment es va disputar el passat cap de setmana a l’estadi de Vallehermoso, a Madrid. Borja Ortega i Claudia Martínez van ser cinquens amb la selecció valenciana en el Campionat d’Espanya per Federacions Autonòmiques Juvenil.
Claudia Martínez, Óscar Gimeno i Yago de la Fuente.

Tres atletes del Club d’Atletisme Safor Teika van participar el passat cap de setmana en el Campionat d’Espanya Individual Sub20 (Junior) a l’Aire Lliure, que es va disputar sobre el tartan verd de l’estadi de Vallehermoso, a Madrid, a porta tancada i amb totes les normes de seguretat que marca el protocol anticovid.

Yago de la Fuente va quedar quart en triple salt, amb un registre de 14,51 metres, millor marca personal i rècord de club en categoria júnior; Óscar Gimeno va ser huité en martell amb 55,78 metres; i Aina Olaso va ser setena en llançament de javelina, amb 31,45 m.

Claudia Martínez i Borja Ortega, amb l’equipació de la selecció valenciana.

D’altra banda, uns altres dos atletes ‘groguets’ competiren amb la selecció valenciana en el Campionat d’Espanya per Federacions Autonòmiques Sub18 (Juvenil), celebrat a Pamplona, i on el combinat valencià va quedar en cinquena posició. Es tracta de Borja Ortega, que va ser huité en els 1.500 m.l. amb 4:12.25, i de Claudia Martínez, setena en triple salt amb 11.46 metres.