Vint-i-cinc corredors participaren en la Cursa Popular Solidària a Beniarjó

La prova es va celebrar diumenge passat sobre una distància de 8.000 metres. Salva Gomar va ser segon en la classificació general amb 26:18.

El Club d’Atletisme Safor Teika va participar diumenge passat amb 25 corredors en la IX Cursa Popular Solidària a Beniarjó, dotzena prova puntuable del circuit comarcal, sobre una distància de 8.000 metres. El resultat més destacat va ser el de Salva Gomar, segon en la classificació general i primer en Sènior amb un temps de 26 minuts i 18 segons.

Uns altres podis per categories van ser per a Iván Ferrer (3r en Sènior, amb 26:27), Suni Perales (2a en Veteranes D, amb 35:51) i Empar Vizcaíno, primera en Junior femení amb 38:11. A falta de quatre proves per a finalitzar el circuit, el club ja s’ha assegurat la tercera posició per equips amb els xics.

Podi de Veteranes D, amb Suni Perales, i Sènior masculí, amb Iván Ferrer i Salva Gomar.