Xics i xiques del club queden tercers en el campionat autonòmic júnior per equips

La competició, una de les primeres de la temporada 2021, es va celebrar dissabte passat a l'estadi Lluís Puig de València. El club organitza este dissabte l'autonòmic Sub16 (Cadet) per equips en el Lluís Puig.
Claudia Martínez i Jorge Boscà, capitans dels respectius equips, amb els trofeus a Gandia.

El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir terceres places per als seus equips femení i masculí en el Campionat Autonòmic Sub20 (Junior) per Clubs en Pista Coberta, celebrat el passat dissabte a l’estadi Lluís Puig de València, una de les primeres proves d’esta temporada 2021. Tant en xics com en xiques quedaren per davant el Playas de Castelló, que va ser primer, i el València Club d’Atletisme, segon. Van competir els huit millors clubs del panorama autonòmic.

Pel que fa als xics, va ser primer Sabri Messadi en els 200 m.l., amb 22.98, i segon Nicolás Blasco en llargada. Van ser tercers Mehdi Messadi (60 m.l.), Jorge Boscà (400 m.l.), Roberto Moratal (3.000 m.l.), Andreu Almenar (triple salt) i Eric Sebastià en pes. També participaren Salvador Gómez (60 m.l.), Manuel Requena (800 m.l.), Borja Ortega (1.500 m.l.), Antti Savinen (60 m.t.), Álvaro Burguera (alçada), i Víctor Moratalla en perxa. L’equip de rellevistes va estar format per Salvador Gómez, Jhossue Richards, Joaquim Piqueres i Jorge Boscà.

Respecte del combinat femení, va ser primera Claudia Martínez en triple salt, amb 11.82, i segones Neus Sansaloni (800 m.l.), Carla Breco (3.000 m.l.), Belén Sospedra (60 m.t.) i Sofia Rchi en alçada. També participaren Bárbara Herrerías (60 ml), Carla Pons (60 ml), Rosa Sánchez (60 ml), Iris Polo (60 ml), María Martínez (200 ml), Mónica Pascual (400 ml), Rocío Calabuig (1.500 ml) , Irene Escriva (perxa), Nayara Vila (llargada) i Joana Escrivà en pes. L’equip de rellevistes 4×400 va estar format per Belén Sospedra, Iris Polo, Carla Pons i Lisaura Aguilera.

D’altra banda, este dissabte serà l’oportunitat per als atletes Sub16 (Cadet) amb un autonòmic baix sostre que organitza el CA Safor Teika a l’estadi Lluís Puig de València. L’entitat ‘grogueta’ participarà en les dues categories, masculina i femenina. A més, estan inscrits en xics el Playas de Castelló, Valencia CA, CA Torrent, Atletisme Diànium, CA Sant Joan, CA Petrer Capet, CA San Vicente i CA Els Sitges. En xiques també estan inscrits el Valencia CA, Playas de Castelló, CA Sprint Moncada, CA Sant Joan, CA Torrent, Atletisme Diànium, At. San Vicente, Juventud Atlética de Elche, CA Silla, CA Petrer Capet, i CA Els Sitges.

…..

NOTA: El protocol covid impedeix fer una fotografia de grup, com era el costum, de manera que, lamentablement, no hi ha imatges amb la resta d’atletes.